ترجمه اهنگ

                                             

نور لت یو گو

هیچ وقت نمی ذارم بری;

اونا می گن تنفر فرستاده شده

پس بزار آزادانه در مورد عشق حرف بزنیم

قبل از این که اونا بوسه رو هم ممنوع کنن

به من آخرین آغوش رو بده(منو واسه آخرین بار بغل کن!)

من دنبال یه آرزو بودم که به حقیقت نپیوست

و وقتی تو دستمو می گیرم اونقت می فهمم

که باید این جوری می شد چون وقتی تو کنار منی

مثله اینه که یه فرشته برای بردن من به بهشت اومده باشه

چون وقتی تو چشمات خیره می شم نمی تونه از این بهتر باشه

من نمی خوام بزارم بری

اوه نه

پس بزار موسیقی بنوازه و ما برقصیم

شکو و تردید هاتو رو کن چون برام اهمیت نداره

چون زندگی خیلی درازه و عشق خیلی قدرتمنده

پس بدون قطعا من نمی زارم تو بری

و دختر مورد علاقمو پیدا کردم

و هیچ ترس یا دردی احساس نمی کنم

لازم نیست واسه این دنیا اهمیت قائل شم

چرا بشم وقتی تو اینجایی؟

مدت ها دنبال این لحظه بودم و سرانجام اینجا بدست آوردمش

حالا هیچ دودلی ای ندارم که تصمیم بگیرم یا انتخاب کنم

چون

انگار یه فرشته اومده تا منو به بهشت ببره

انگار تو منو به بهشت می بری دختر

چون وقتی به چشمات خیره می شم از این بهتر نمی شه

من نمی خوام تو از کنارم بری

پس بزار موسیقی بنوازه و ما برقصیم

شکو و تردید هاتو رو کن چون برام اهمیت نداره

چون زندگی خیلی درازه و عشق خیلی قدرتمنده

پس بدون قطعا من نمی زارم تو بری

و دختر مورد علاقمو پیدا کردم

و هیچ ترس یا دردی احساس نمی کنم

لازم نیست واسه این دنیا اهمیت قائل شم

چرا بشم وقتی تو اینجایی؟

مدت ها دنبال این لحظه بودم و سرانجام اینجا بدست آوردمش

حالا هیچ دودلی ای ندارم که تصمیم بگیرم یا انتخاب کنم

پس نمی زارم از کنارم بری

الان دارم اورد بوردو ترجمه می کنم!

 


 

استاک این د مومنت

در لحظه ماندن

با تو

با تو

کاشکی یکم وقت بیشتری داشتیم یا مکان دیگه ای داشتیم

حالا رومئو و ژولیت هم این احساسی که ما داریم رو ندارن

بانی و کلاید هیچ وقت مجبور نبودم عشقشونو مثل ما قایم کنن

من و تو نمی تونیم کاری واسش کنیم

چون همش مثله یه بازی می مونیم تا وقتی که یکی از ماها ضربه ببینه

من نمی زارم اون یه نفر تو باشی

حالا تو نمی خوای بره

و من نمی خوام تو بدونی که ممکنه چیز واقعی ای بین منو و تو باشه

که می دونه؟

ما نمی خوام که از پا بیفتیم

ولی داریم تو قلبامون واسه هم می زنیم

این بی باکی خیلی ناآموزده است

چون می دونم تو نمی تونی منو این جوری دوست داشته باشی

کاشکی یکم وقت بیشتری داشتیم یا مکان دیگه ای داشتیم

چون اون چیزی که ما داریم تو لحظه موندنه

و قلب من هیچ کاری نمی تونه بکنه

جنگ با زمان و فاصله

چون من هنوز تو این لحظه موندم

می بینی مثله آدم و حوا

این تراژدی(داستان غم انگیز)نتیجه ی سرنوشته

مثله سونی و شیر

ولی واسه من مهم نیست چون تو رو دارم

ما هر دومون واسش می جنگیم ولی هیچ راهی نیست که بتونیم از طریق درست وارد شیم

ما هر دومون اون قدر مجنونیم که نمی تونیم متوقفش کنیم!

چون می دونم تو نمی تونی منو این جوری دوست داشته باشی

کاشکی یکم وقت بیشتری داشتیم یا مکان دیگه ای داشتیم

چون اون چیزی که ما داریم تو لحظه موندنه

و قلب من هیچ کاری نمی تونه بکنه

جنگ با زمان و فاصله

چون من هنوز تو این لحظه موندم


نظرات شما عزیزان:

محدثه
ساعت14:15---3 آبان 1391
عالیه وبت بوسسسسسسسسسسس

farzin
ساعت16:06---5 تير 1391
نه هاله مشکل از وبت نمیتونه باشه یا سرعتت پایینه یا مشکل از کد بوده البته اون اولی فک نکنم باشه چون منم امتحان کردم پخش نکرد . من فعلا باید برم شب باز بهت سر میزنم خبرشو بهم بده

sniper22
ساعت17:03---4 تير 1391
سلام هاله جان وبت خیلی با حال بود ایول ممنون که به وبم سر زدی بازم بیا خوشحال میشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 4 تير 1391 ا 15:2 نويسنده : Hale ا